شرایط و مقررات
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۳۹۹-۰۹-۰۱ ۲۰:۴۳شرایط و مقررات
شرایط و مقررات
۱- مجموعه فیتدی تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۲- فیتکلاب حافظ حریم خصوصی شما است و خود را در قبال حفظ اطلاعات شخصی، تصاویر و پیامهای همراهان گرامی خود مسئول میداند. بدیهی است که هیچ تصویری تحت عنوان نمونهکار (تغییرات) بدون اطلاع و رضایت افراد منتشر نمیشود.
۳- از آنجایی که رژیم غذایی و برنامه تمرین با توجه به شرایط بدنی هر شخص تدوین میشود، تعویق بیش از یک هفته برای شروع برنامه میتواند شرایط بدنی فرد را تغییر دهد. شروع دوره با هماهنگی مراجعهکننده صورت میگیرد و شخص میتواند تاریخ شروع دوره خود را نهایتا ۷۲ ساعت به تعویق بیندازد. ضمنا چنانچه مراجعه کننده پاسخگو نباشد بعد از سپری شدن این زمان، شروع دوره به صورت خودکار در سیستم ثبت خواهد شد و امکان جابجایی یا تغییر آن نیز وجود ندارد.
۴- در صورت پشیمانی کاربر از ثبتنام، حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت از لحظه پرداخت، امکان عودت وجه وجود دارد. چنانچه قبل از این زمان، پرونده تکمیل و به واحد کارشناسی ارجاع داده شود وجه پرداختی غیرقابل استرداد خواهد بود.
۵- مراجعهکنندگان قادر هستند که از خدمات رایگان میاندوره استفاده کنند. این زمان در هنگام شروع دوره از طریق تیم پشتیبانی به ایشان اطلاع داده میشود که این زمان بندی در پنل کاربری قسمت برنامه های من نیز قابل مشاهده هست. در صورت عدم پاسخگویی در سررسید زمان بازبینی میاندوره، تا ۴۸ ساعت پس از زمان مقرر تماس گرفته میشود. عدم پاسخگویی یا عدم ارسال اطلاعات جدید در میاندوره برای مشترکان غیرحضوری در این بازه زمانی، به معنای عدم تمایل ایشان برای بهرهمندی از خدمات رایگان میاندوره است.
۶- مراجعین حضوری پس از برقراری تماس برای تعیین وقت میاندوره، میتوانند زمان مناسب برای خود را در یک بازه زمانی چهار روزه (دو روز قبل یا دو روز بعد) به اختیار خود انتخاب کنند. پس از تعیین وقت، این زمان در سیستم ثبت میشود و امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت.
۷- در صورت عدم مراجعه مشترکین حضوری یا عدم ارسال اطلاعات مشترکین غیرحضوری در بازه زمانی تعیینشده، سرویس رایگان میاندوره بصورت خودکار لغو و این موضوع از طریق پنل کاربری و یا پیامک به همراهان گرامی فیتکلاب اطلاع داده میشود.
۸- برای استفاده از خدمات رایگان پایاندوره، تعیین وقت قبلی با اطلاع فرد صورت میگیرد. پس از تعیین وقت این تاریخ غیرقابل تغییر است. عدم مراجعه فرد در نوبت تعیینشده به معنای انصراف ایشان از دریافت خدمات رایگان پایاندوره خواهد بود.
۹- برای سهولت و امنیت خاطر شما عزیزان، امکان ارتباط با کارشناسان تغذیه و تمرین از طریق پنل کاربری، بخش پشتیبانی فراهم شده است. در صورت ثبت پیام، کارشناسان فیتکلاب در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهند بود. به دلیل تعدد بالای همراهان فیتکلاب مراجعه حضوری یا ارتباط تلفنی با کارشناسان مقدور نیست.
۱۰- عکسهای شما میتواند به تیم کارشناسی در درک بهتر وضعیت بدنی و تدوین برنامه دقیقتر کمک کند. با این حال هیچ اجباری در ارسال عکس وجود ندارد.
۱۱- در صورت عدمبارگذاری تصاویر مراجعین حضوری در پنل کاربری طی ۲۴ ساعت، پرونده بدون عکس بهصورت خودکار به تیم کارشناسی ارجاع داده میشود.
۱۲- برای مشترکین غیرحضوری، تکمیل بهموقع اطلاعات پس از ثبتنام، به تسریع تدوین برنامه تمرین و رژیم غذایی کمک میکند. بدیهی است که در صورت تاخیر کاربر، ارسال پرونده به کارشناسان به تعویق میافتد و فیتکلاب در قبال تاخیر پیش آمده مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۳- همراهان عزیز ملزم به مطالعه دقیق و پذیرش شرایط و مقررات هستند. در صورت عدم اطلاع ایشان از شرایط و مقررات استفاده از خدمات، مسئولیتی متوجه فیتکلاب نیست.
تاریخ بروزرسانی: پاییز ۱۳۹۹